Piškotek je kratko besedilo, ki ga obiskano spletno mesto pošlje brskalniku. Na ta način si spletno mesto lažje zapomni nastavitve, ki jih imate kot uporabnik izbrane (npr. jezik).        
Domov > Pravila nakupovanja

Pravila nakupovanja

SPLOŠNI POGOJI

NAROČANJE

V trgovini http://www.simplzaotroke.si se izdelke kupuje izključno preko spleta (interneta). Oddana naročila se smatrajo kot dokončna. V primeru napačnega naročila ali preklica lahko kupec popravi/prekliče svoje naročilo, dokler ne dobi e-poštnega sporočila "potrditev naročila". Ko kupec prejme e-poštno sporočilo "potrditev naročila", preklic ni več mogoč. Podjetje SIMPL ZA OTROKE si v primeru, ko ugotovi, da pod navedenimi pogoji ne more izvesti naročila, pridržuje pravico do zavrnitve naročila. Do zavrnitve naročila s strani podjetja SIMPL ZA OTROKE lahko pride pred prejemom obvestila "potrditev naročila".

POSTOPEK NAROČANJA:

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun;
iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
izbor izdelka za nakup;
izbor karakteristike izdelka, če obstaja (npr. barva izdelka, dolžina tobogana, ...);
dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom,
izbor načina plačila;
izbor načina dostave izdelka;
pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo, 
strinjanje s pogoji poslovanja, potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa

Pred potrditvijo naročila se pokaže tudi POVZETEK NAROČILA, kjer je vidno kaj ste naročili, količino, ceno izdelka, ceno dostave in končen znesek. kolikor želite spremeniti artikle v košarici, kliknite puščico nazaj v brskalniku, kjer lahko v košarici ponovno dodate oz. odstranite artikle.

INFORMACIJE O PRITOŽNEM POSTOPKU IN REŠEVANJU SPOROV
Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 041 41 94 94. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov info@simplzaotroke.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil uporabnika (kupca) o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za sodno reševanje sporov med podjetjem Gregor Ban s.p.. in uporabnikom (kupcem) pristojno krajevno stvarno sodišče v Krškem. Za te Pogoje poslovanja in nakupa in za vse spore velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov. V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) vas obveščamo, da trenutno ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom. V skladu s 4. odstavkom istega člena objavljamo povezavo na platformo za SRPS tukaj.

DOBAVA 

Naročeni izdelki ostanejo v lasti prodajalca vse do poravnave celotne kupnine s strani kupca. Kupnino za naročene izdelke poravnate glede na izbrano plačilno metodo. Kupljeno blago vam dostavimo z dostavno službo.

Dobavni rok za izdelke, ki so na zalogi, je 1-4 delovnih dni. Za izdelke, ki niso na zalogi, je naveden ustrezen dobavni rok. Pri vsakem podrobnem opisu izdelka je naveden tudi rok dobave. Dobavni rok začne teči z izdajo e-poštnega sporočila z naslovom "potrditev naročila". V kolikor je sporočilo izdano do 12. ure, začne dobavni rok veljati z istim dnem, v nasprotnem primeru z naslednjim delovnim dnem.

DOBAVA PO NAROČILU

Artikli z oznako dobave: »Po naročilu« nimajo izrecno določenega roka dobave, saj zaradi narave artiklov (novi artikli, težko dobavljivi artikli, artikli z omejeno zalogo zaradi umika iz prodaje) ni možno določiti točnega dobavnega roka. Dobavni rok se za vsak prednaročen artikel določi posebaj.

SLIKE IN BESEDILO

Slike izdelkov v spletni trgovini http://www.simplzaotroke.si so simbolične. Za morebitne napake pri opisih izdelkov ne odgovarjamo.

CENE

Cene so označene v valuti EUR, vsebujejo DDV in so dokončne. Spletne cene v spletni trgovini veljajo samo za oddano naročilo preko spletne trgovine ter za nakup z gotovino po povzetju ali predračunu. Cene za izbrano blago ali storitev veljajo na dan opravljenega nakupa.

Pri vsakem izdelku v spletni trgovini je navedena REDNA CENA, ki predstavlja priporočeno maloprodajno ceno s strani dobavitelja. Pri izdelkih so navedeni tudi SPLETNA CENA, VAŠ PRIHRANEK in POPUST v kolikor poteka akcija.

VELJAVNOST AKCIJSKE PONUDBE

Roki veljavnosti akcije, ki se med seboj lahko razlikujejo, so navedeni v akcijski ponudbi, v opisu akcijskega artikla. V kolikor rok veljavnosti akcije ni objavljen, so izdelki v akciji trajno oz. do preklica.

VAROVANJE PODATKOV

Podatke, ki jih boste posredovali pri registraciji in naročanju blaga, bomo skrbno varovali. Uporabljeni bodo samo za namen vašega nakupa (kontrola naročila, dostava blaga) in interno informiranje/reklamiranje.

PREVZEM - PLAČILO

Z oddanim naročilom v spletni trgovini http://www.simplzaotroke.si se zavezujete, da boste glede na izbrani način plačila poravnali kupnino. Pri prevzemu pošiljke preko dostavne službe ob prevzemu obvezno podpišite spremne dokumente (dobavnica, ...). Ob prevzemu ste v primeru izbire plačila po povzetju dolžni poravnati kupnino za dostavljeno blago. Stroške dostave plačate dostavni službi. Blago ste dolžni pred prevzemom vizualno in številčno pregledati ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu. Z nakupom in izbiro dostave z dostavno službo se kupec strinja, da se zaradi lažje komunikacije med njim in dostavno službo na dostavni obrazec zapiše telefonsko številko, ki je bila podana ob nakupu. Vse morebitne spore v zvezi z vašim nakupom bo reševalo pristojno sodišče v Krškem.

 

STROŠKE POŠILJANJA PLAČA KUPEC, in sicer:

1€ - pri plačilu z gotovino ob prevzemu (strošek Pošte slovenija za nakazilo)

3,90 EUR - za manjše pakete razen toboganov in igral

10€ - za tobogane

40€  - 100€ - za igrala, odvisno od velikosti - stroški dostave igrala so navedni pri vsakem igralu posebej.

Ob naročilu več artiklov, se pisno dogovorimo o dodatnih stroških oz. popustih pri dostavi.

 

OSEBNI PREVZEM

Osebni prevzem na sedežu podjetja je možen po predhodnem dogovoru. Pri osebnem prevzemu se stroški dostave ne zaračunavajo. Prevzem je možen po predhodnem plačilu naročenega blaga- plačilu po predračunu. Za osebni prevzem nas kontaktirajte na telefonsko številko 041/41 94 94.

GARANCIJA

Garancijski rok prične teči z dnem dobave ali prevzema naročenih izdelkov. Garancijo za izdelek daje proizvajalec oziroma uvoznik, ki je odgovoren za garancijske pogoje. Preko podjetja SIMPL ZA OTROKE lahko uveljavljate le garancijo za izdelke kupljene pri podjetju SIMPL ZA OTROKE. Garancija za izdelek je razvidna iz priloženega garancijskega lista. Izdelek, ki se pokvari v garancijski dobi, se popravi oz. zamenja najkasneje v roku 45 dni, v kolikor le-to ni mogoče, se na kupčevo zahtevo zamenja z novim in brezhibnim. V primeru zamenjave izdelkov se zamenjava opravi po predhodnem plačilu le-teh. Stranka lahko prevzame svojo opremo le po predhodni poravnavi vseh obveznosti. Garancijo lahko uveljavite z originalnim računom ali s kopijo in garancijskim kartončkom. Okvarjeno blago lahko dostavite na sedež trgovine preko Pošte Slovenije. Garancija ne velja v primeru nepravilne uporabe, mehanskih poškodb, servisnih posegov nepooblaščenih oseb, ...

ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik ima pravico v 14 dneh po prejemu blaga (oz. po podpisani pogodbi ali opravljeni storitvi) odstopiti od pogodbe. Svoj odstop mora pisno sporočiti prodajalcu. Izpolnite 

obrazec za vračilo

 

in nam ga pošljite po navadni ali elektronski pošti. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je bila poštna pošiljka oddana v navedenem roku. Če je potrošnik blago že prejel, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini vrniti prodajalcu v 14. dneh po poslanem pisnem sporočilu o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Prodajalec mora potrošniku takoj vrniti vsa opravljena plačila oz. najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki ga mora potrošnik plačati v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

 

V kolikor blaga ni možno vrniti preko pošte, nam to sporočite in bomo skupaj našli rešitev za dostavo. Paket lahko prevzamemo mi ali pa vam pošljemo drugega kurirja. V primeru da naše podjetje organizira prevoz se v tem primeru plačajo stroški prevoza glede na kilometrino - oddaljenost od Krškega. Kilometer se računa 0,37€.

 

SEZNANITEV Z ODGOVORNOSTJO ZA STVARNE NAPAKE
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik v skladu z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake, v roku dveh let od kar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na sledeč način:
- če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
- kupec mora prodajalca obvestiti preko info@simplzaotroke.si ali spletnega RMA obrazca in natančneje opisati napako ter ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
- obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo.

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
Ko vračate artikle prodajalcu (Gregor Ban s.p.), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe

(najdete ga na tem linku).

 Priložite tudi kopijo računa. Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je SiMPL storitve, Gregor Ban s.p., Libna 9a, 8270 Krško. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport in uporabite primerno, varno embalažo, da se izdelek ne poškoduje. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Pred vračilom nas o tem obvestite na elektronski naslov info@simplzaotroke.si ali pa nas pokličite na telefonsko številko 041 41 94 94, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Izdelki morajo biti nepoškodovani, v originalni embalaži s priročniki in vsemi garancijskimi potrdili ter z vsemi dodatki, vključenimi pri nakupu. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa. Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu ali vrnili z enakim plačilnim sredstvom kot je bilo opravljeno plačilo. V koliko so izdelki poškodovani, rabljeni, brez originalne embalaže ali pa je ta poškodovana, si trgovec pridržuje pravico, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino. Denar vam vrnemo najkasneje v 14 dneh od prejema vrnjenega blaga. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na dogovorjen način in/ali z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, se vrne vplačani znesek za vsa prejeta vplačila.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta, če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Možnost vračila ne velja za:
• Potrošni material, v kolikor so izdelki odpakirani iz originalne embalaže ali je prelomljen varnostni žig.
• Blago, ki je bilo izdelano oziroma naročeno po natančnih navodilih potrošnika, ki je prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali mu je že potekel rok uporabe.
V primeru, da zgornji pogoji niso upoštevani, bomo primorani reklamacijo blaga zavrniti.
Izdelke lahko vrnete na naš naslov osebno ali z dostavno službo. Prosimo, da se pred vračilom blaga z nami posvetujete o načinu vračila, ki je za vas najboljši. Stroške pošiljanja nazaj ne krijemo.
Svetujemo vam: če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu. Blago ustrezno zavarujete v primerni embalaži za pošiljanje.

Vračilo izdelkov za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo blaga v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine, kot to velja za ostale potrošnike (fizične osebe).

DRUGI STROŠKI

Drugih stroškov z vidika naročila, dostave in posredovanja pri odkupnini ne zaračunavamo.

Pri klicu na našo mobilno številko 041 41 94 94 se vam zračaunajo stroški po tarifi vašega operaterja.

POGODBA

Sklenjena pogodba med podjetjem in stranko bo shranjena v arhivu podjetja. Na pisno zahtevo stranke mu le-to pošljemo po pošti. Pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.

ZLORABA SISTEMA

Poskus kakršne koli zlorabe sistema v spletni trgovini bomo v največji meri in z vsemi zakonitimi sredstvi preganjali.

ROK VELJAVNOSTI PONUDBE IN CEN

Ponudba in cene veljajo do umika oziroma preklica

PLAČILNE METODE

1. Plačilo z gotovino po povzetju

Vrednost nakupa obvezno poravnate z gotovino po povzetju. Pri dostavi na vaš naslov se obračunajo še stroški dostave. Pošta Slovenije zaračuna tudi 1€ za plačila po povzetju, kar je že zajeto v končnem znesku pri naročilu. Za nakupe z gotovino velja spletna cena in spletni popust. Pri plačilu z gotovino izberete tudi dostavo na vaš naslov, začne z izdajo e- poštnega sporočila "potrditev naročila" veljati dobavni rok. Glede na dobavni rok vam bomo z izbrano dostavno službo dostavili naročene izdelke na podani naslov. Ob prevzemu ste dolžni poravnati stroške naročenih izdelkov in stroške dostave. Ko s strani spletne trgovine prejmete sporočilo "zaključek nakupa", je bil vaš nakup predan dostavni službi.

2. Plačilo po predračunu

Pri izbiri plačila po predračunu bo po zaključku nakupa na vaš e-poštni naslov posredovan predračun (e-poštno sporočilo "obvestilo") z navodilom za izvedbo plačila. Znesek lahko poravnate s plačilnim nalogom preko katere koli banke, spletne banke, pošte, ... Pri dostavi na vaš naslov se obračunajo še stroški dostave. Ko bomo s strani banke prejeli potrdilo vašega plačila, boste prejeli e-poštno sporočilo "potrditev naročila". V kolikor v 48 urah od izdanega e-poštnega sporočila "obvestilo" ne bomo prejeli potrdila o vašem plačilu, bo vaš nakup zavrnjen. Po 48 urah bodo izdelki ponovno naprodaj. Z izdanim sporočilom "potrditev naročila" začne veljati dobavni rok. Ko s strani spletne trgovine prejmete sporočilo "zaključek nakupa", je bil vaš nakup predan dostavni službi. 

OPOMBA: V primeru, da na podani e-poštni naslov slučajno niste prejeli navodil (TRR, sklic, ...) za plačilo zneska, so podatki naslednji

Naslovnik: SiMPL storitve, Gregor Ban s.p.
Kraj: Libna 9a, 8270 Krško
TRR: SI56 6000 0000 0391 272 odprt pri Lon d.d., Kranj
Sklic: 00-številka predračuna
Namen: simplzaotroke.si
Koda namen plačila: ADVA

3. Plačilo na obroke.

V tem primeru se sklene pogodba za obročno oplačevanje s Hranilnico Lon d.d.

Več informacij dobite tukaj in na njihovi spletni strani

Pišite na info@simplzatroke.si ali pokličite 041 41 94 94 in vam pripravimo izračun s pregledom mesečnih obveznosti.

 

Varovanje osebnih podatkov

- Nikoli ne bomo zlorabili vaših osebnih podatkov na kakršen koli način.
- Vaših kontaktnih in osebnih podatkov ne bomo nikoli posredovali tretji stranki, razen če tako zahteva zakon.
- Nikoli vam ne bomo poslali e-sporočil, na katere se niste prijavili.
- Kadar koli se lahko odjavite od katere koli naše e-pošte.
 
Zbiranje in obdelovanje osebnih podatkov
Osebni podatek je informacija, ki vas identificira: vaše ime in priimek, elektronski ali fizični naslov. Naša spletna ne zbira vaših osebnih podatkov razen, kadar vi to omogočite, torej ob naročilu izdelkov, oddaji povpraševanja ali kadar se naročite na naše e-novice.
 
Vsi vaši podatki se hranijo ves čas našega poslovnega sodelovanja oz. potencialnega poslovnega sodelovanja.
 
Uporaba osebnih podatkov za namene oglaševanja
V kolikor se izrecno strinjate z uporabo vaših osebnih podatkov za namene oglaševanja in trženja, bomo vaše podatke shranili in uporabljali v te namene, npr. za pošiljanje novic, promocij, obveščanj o posodobitvah, idr. Podatke, ki ste nam jih posredovali bomo lahko uporabili za izboljšanje učinkovitosti naših storitev oglaševanja in trženja.
 
Umik soglasja
Svoje soglasje za nadaljnjo uporabo osebnih podatkov lahko kadarkoli v celoti ali deloma umaknete. Ko bomo prejeli vaš umik soglasja, bomo vaše podatke izbrisali v roku 31 dni. Prosimo vas, da pošljete umik soglasja na enega izmed naslednjih načinov:
e-pošta: info@simplzaotroke.si
 
ali po pošti na: 
SiMPL storitve, Gregor Ban s.p.
Libna 9a
8270 Krško
 
Pravica do informacija o hrambi vaših podatkov
Na vašo zahtevo, ki ste nam jo podali na zgoraj navedene naslove, vam bomo sporočili, katere vaše osebne podatke hranimo in v kakšne namene.



Za objavo pred kakšno oddajo osebnih podatkov:

S klikom na gumb "PRIJAVA" potrjujem, da sem seznanjen s pogoji uporabe spletnih strani www.simplzaotroke.si.si opisanimi v SPLOŠNIH POGOJIH, ki vključujejo spremljanje mojih aktivnosti in zanimanja z namenom zagotavljanja personaliziranih vsebin in ponudb ter so natančneje opisani v SPLOŠNIH POGOJIH in dajem izrecno privolitev, da lahko družba Gregor Ban s.p., zgoraj vpisane osebne podatke obdeluje z namenom ugotavljanja mojega zanimanja za rešitve, storitve in produkte družbe Gregor Ban s.p. ter kontaktiranja v zvezi z njimi prek e-maila ali telefona, ne glede na to, ali so vezani na GDPR ali ne. Potrjujem tudi, da sem seznanjen s svojimi pravicami v zvezi s posredovanimi osebnimi podatki ter, da lahko svoje dovoljenje kadarkoli pisno prekličem. 

 

PRAVNO OBVESTILO

Lego, Lego logotip, Duplo so last blagovne znamke podjetja Lego Group. Hape, Hape Bamboo, Hape Eco logitipi so last podjetja Hape International.
 

OSNOVNI PODATKI


SiMPL storitve, Gregor Ban s.p.
Libna 9a
8270 Krško
Slovenija

Matična številka podjetja: 6331769000
Davčna številka podjetja: SI76116417


Tel.: 041 41 94 94
e-mail: info@simplzaotroke.si
Splet: http://www.simplzaotroke.si